Friday, September 25, 2009

Ucapan Tulus Ikhlas

Gua sedar yang gua agak lambat. Gua tau yang skang ni dah masuk angka-6. Gua perasan yang kedai-kedai pun dah banyak yang bukak. Gua nampak juga brader-brader majlis perbandaran dah stat berkeliaran menyaman mangkuk-mangkuk yang parking kereta tak tentu hala kat bandor sana. Lori sampah pun dah setat enjin buat regular rounding kat area perumahan yang plastik sampah setat membukit. Pejabat pos dah mula beroperasi. Budak-budak kecik jalan mundar mandir malu-malu beri salam nak duit raya punya pasal pun dah hampir pupus. Dah ramai pun yang dah setat puasa-6.

Gua sedar itu semua.

Tapi itu tak menghalang gua untuk mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidilfitri" dan "Mintak Ampun Atas Kekasaran Bahasa Dalam Blog Gua Ini Itupun Kalau Ada Sebab Gua Tau Gua Ni Sopan Orangnya".

Gua harap lu orang dapat beraya dengan jayanya.

No comments: