Wednesday, February 17, 2010

Takut

A. Yo Rais si bibir merah, apa cer?
B. Ok, bagus.
A. Malam ni macam biasa badminton pukul sebelas kat lorong oren
B. Aku tak bolehlah malam ni..
A. Takut bini ke beb?
B. Tu Emon. Aku sakit kaki la
A. Apsal?
B. Terseliuh.
A. Aii? Setakat duduk umah layan farmville pun bole terseliuh kaki?
B. Aku jogging, pastu terseliuh
A. Jogging mana beb?
B. Kat tanjung
A. Camne boleh terseliuh?
B. Aku jogging kat jalan biasa, lepas tu aku nampak ada sekor monyet ni duduk kat tempat aku nak lalu
A. Dahtu apsal tak elak?
B. Sebab elak monyet la aku terseliuh. terpijak jalan tak rata
A. Kalau gitu nape ko elak monyet tu? Jogginglah straight takyah koner-koner
B. Takut aku. Monyet cibai tu memang suka pegang kaki orang. Taknak lah
A. Terajang je lain kali
B. Tak boleh beb. Ko tak tengok lagi, monyet ni kalau tak puas hati takde one-by-one dah. Stail memang ajak member ramai-ramai pukul ko
A. Ok, dengar macam horror.
B. Ko ajaklah sukor main sekali.
A. Malaslah, dia tak terer
B. Emon balik Muar jugak kan? Ko tanya dia. Dengar cerita, smash dia dah laju
A. Kalau nak ajak dia, kena call bini dia dulu mintak kebenaran
B. Oh, betul jugak. Hihihi..
A. Ijan tak balik kan?
B. Dia balik JB. Bawak bini sekali.
A. Takut bini la tu
B. Tak dow.. Bini dia yang takut dia. Eh Situt kawen bila?
A. Dah nikah pagi tadi. Petang td bersanding.
B. Takut bini tak?
A. Bakal.
B. Dah kol? Jomlah kol dia.
A. Betul jugak. Manalah tau tengah berjimak ke, kasik dia hilang konsentrasi.
B. Kalau perangai dah macam setan tu, memang susah nak ubah..

------

Kepada member gua situt, selamat pengantin baru. pesan gua simple je, jangan takut bini. hehehe

6 comments:

HafizChan said...

laki tak takut bini

cuma bini je yang tak takut laki

naTea said...

haha..skali skala kena takut bini gak..kalo tak..susah laa..:p

Jah said...

crite sampai monyet, rupenye nak ckp jgn takut bini je. adehh~

Z@yBlUrR... said...

hahaha...x tkut tp hormat :)

FdausAmad said...

gua tgk masih xde link gua kat sini..
ade yang nak kena hentak kepala nampak gaya ni...

Brader Diego said...

Hafiz : Tu yang gua takut tu

Natea : Kalau takut susahla

Jah : Tulah, jangan takut pada monyet

Z@y : Hormat tu salah satu cabang takut

Fdaus : Ni yang gua setat takut ni