Friday, May 21, 2010

Pictures of the day

Semua ni adalah takdir semata-mata. Tiada siapa pun yang mengharap lori kesayangan mereka akan termasuk dalam lubang yang muncul tiba-tiba di tengah jalan.


Adik yang tengah buat eksesais lutut tu nampak garing kan?

Gua pun tak kenal siapa, gua cuma sebat dari fesbuk.



Bagi gua, kucing kelabu ni adalah kucing paling hensem gua pernah jumpa. Cara dia mintak tulang ayam pun guna jeling je. Makan pun beradab, takde kecah kecah.


9 comments:

dude said...

lu da jumpa awek kucing tu lum.
cun woooo.

adrinaqamarina said...

chumil ah kucing tu,.,,
kim salam eh...
=p

CkDs AhRa said...

ganas ler muka kucing nie...

BraderDiego said...

betul beb gua tak tipu. mata beliau redup je beb

stiffler said...

tak comel pun kucing tu

butterflyana said...

haa adik yang tengah buat eksesais lutut??

kawan aku tu wehh.

mintak izinkah kau curik gamba dia kasi tempek sini?

BraderDiego said...

butter : konfemlah gua tak mintak kebenaran. apa barang??

stiffler : lu punya taste memang fail lah beb

kucai said...

gila ah kucen mintak mkn jeling2..sngguh ayu..

SURIA AMANDA said...

at last kucing tu dapek namo..hahaahahah.....kucing hensem...