Thursday, April 1, 2010

Gua telah kembali

Memang dah dalam jangkaan gua yang blog gua pasti barai bila gua handover kat kutu ni. Entah apa jenis transformasi yang tak senonoh gua tengok si ajis ni buat. Mama lafenga betul.

Helo korang semua, gua dah balik dari pertapaan selama sebulan di pergunungan kilamanjaro. Tujuan gua bertapa di sana adalah sebab suka-suka. Memang betul-betul menduga keimanan bila berada di luar lingkungan teknologi intenet. Hari-hari gua menggigil sebab kebulur nak pegang laptop. Dan sebab sejuk jugak beb. Udara di sana bersuhu negatif-negatif mengikut anggaran gua.

Apa-apa hal pun, gua akan meneruskan perjuangan gelap gua di arena blog ini. Gua akan mengekalkan tradisi lone ranger, berhaluan kiri dan bersifat komunis.

Blog review akan gua teruskan dalam kapasiti yang lebih ganas, kejam dan tidak bertimbang rasa, dan dalam masa yang sama penuh dengan adat-adat ketimuran. Kepada yang blognya dah kena review itu, gua ucapkan tahniah sebab terpilih. Lu ingat senang ke nak pilih blog untuk direview?
Kepada si ajis, gua ucapkan terima kasih sebab berjaya menjahanamkan blog gua selama sebulan ni. Ada masa nanti, kita minum neskafe sama-sama sambil berbual-bual kosong. Dan kepada lu orang semua, kuatkan semangat. Kalau blog lu kena review, harap tidak emo macam cik epal.

Citer banyak tak guna, itu sahaja introduction buat kali ini. Gua jumpa lu orang next time.

4 comments:

phish said...

yezzzaaaaa...braderdiego kembali.ini kite mahukannn.wat kenduri doa selamat jappp

adrinaqamarina said...

wa...
rindu la na bce review yang u buat...
heee~

eJAI said...

mcm la gua xtau 2 org ni org yg same..

Anonymous said...

hav a look to dis http://balqisengal.blogspot.com..mybe u got sumthing for ur follower