Monday, June 1, 2009

Mari kita berkenalan

Aku mmg minat blog ni beb. Tapi minat baca blog orang lainlaa. Konpemlah baca blog orang, tak penah plak aku dgr kera mengarang blog. Aku berani toreh leher beb. Kalau korang dapat carik blog yang dikarang oleh haiwan - tak kiralah jenis reptilia, mamalia, haiwan pemangsa, bakteria, or haiwan hidup 2 alam, just inpom aku. Sebulan gaji beb aku bole transfer ke akaun korang menggunakan method online transaction.

Dan sesuai dgn karektor gua yang simple dan tenang, biasanya, blog2 yang aku layan biasanya berunsur jenaka ringan, ada riang2 gitu, lagha, takde ilmiah sangat - kiranya yang sesuai dgn IQ aku yang baru nak develop ni. Ada 2-3 mamat & minah ni punya blog yang mmg sempoi aku mmg suka baca beb. Terutama sekali waktu kegemaran adalah time office hour dgn cara cover line takut bos nampak. Tu yang atas meja aku ni ada cermin aku beli kat "ikea". Macam member opis aku cakap cermin mekap, tapi tak beb. Tu sebenarnya bertindak sebagai 'side mirror'. Sebarang pergerakan atau bunyik kat belakang aku, dgn kelajuan supersonic aku akan tukar page keje. {hint : (1) Alt+Tab (2) Dah redi page ilmiah siap2}

Aku sampai kadang2 sampai bole taksub beb, sanggup tak turun bekfes dgn mmber semata nak carik post baru mangkuk2 ni. Tak taulah apa yang best sangat pun. Setakat citer pasal kesah merapu pasal kehidupan. Dan kebanyakkannya susah jugak nak serap unsur2 nilai moral dari tulisan dude ni. Tapi aku takde hal beb. At least aku bole persalahkan blogger2 ni kalau aku turun lunch awal. {reason: (1) aku lunch awal sebab aku lapa awal (2) aku lapa awal sebab aku tak bekfes (3) aku tak bekfes sebab aku baca blog (4) blog wujud sbb ada blogger yang tulis. kesimpulan: semuanya salah penulis blog}

Nak dijadikkan cerita, aku mcm coba2lah untuk meng-upgrade diri aku daripada seorang mamat-skodeng-blog-dude-lain kepada brader yang ada blog sendiri.

Sejak stgh jam lepas aku memiliki blog ni, aku rasa mcm selesa sikit hidup aku. Penyakit kencing manis aku hidapi pun mcm dah ada pulih sket.

Ok. Ni je intro aku. Nanti2 kalau line clear kat opis ni aku update dgn post yang pertama dlm hayat aku.

1 comment:

ANA said...

bodo tak sound,.babi kelaka gila.ahahah.