Thursday, March 18, 2010

Oversea

Tak sangka betul, blog aku ni sampai orang Canada pun baca. Kadang-kadang aku terkesan pembaca dari Oslo pun ada jugak datang jengah.

Sekali sekala, hantarkan aku poskad barang sekeping dua pun 'mesra' jugak. Teringin jugak nak tengok macam mana rupanya setem dari Oslo.


Tuan punya blog pulak, Singapura pun tak jejak lagi.

Apa cer?

4 comments:

-hazen said...

wa dari joden

wahaha.

HafizChan said...

blog gay, so pembaca gay dari seluruh dunia bro...tahniah!

BraderDiego2 said...

Hazen:

Orang cakap fridge magnet jordan lawa beb. Kirim satu kat aku

HafizChan:

Aku tidak dapat menafikannya. Hanya jauhari mengenal maknikam.

adrinaqamarina said...

sy!
dari egypt...
heee
(0_o)